Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 10 Oktober 2009

K-Charge Voltage Stabilizer






Produk penjagaan kereta terunggul masa kini - K-Charge, satu-satunya produk yang dapat menstabilkan voltan dalam kereta dan pada masa yang sama berfungsi sebagai Doktor Bateri serta Sistem Mengurangkan Gangguan Radas Elektronik. Ianya direka khas untuk menjaga dan menstabilkan kesemua bahagian alat elektronik dalam kenderaan serta sistam pencucuhannya, agar prestasi kenderaan lebih optima dan menjimatkan petrol/disel.

Kebiasaannya, voltan yang stabil dapat disalurkan secara normal dari bateri ke semua bahagian alat elektronik kenderaan. Namun demikian jika berlakunya pemecutan secara tiba-tiba, ini akan mengakibatkan terlebih muatan voltan keatas kesemua bahagian alat elektronik termasuklah sistem pencucuhannya, kenderaan pasti terjejas.

Dengan penggunaan K-Charge, ianya bukan sahaja dapat menyalurkan tenaga yang tersimpan padanya apabila diperlukan. K-Charge juga sentiasa dapat menstabilkan voltan dalam kenderaan apabila berlakunya penurunan voltan secara tiba-tiba mahupun terlebih muatan pada bahagian enjin. Dengan ini, ianya dapat memastikan prestasi kenderaan enjin.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo nk mcm ner...benda nie ade kene program x??? pape emil sy ea...hazel eys23@yahoo.com.my..kalo boleh cpt ea...