Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 14 Julai 2010

Mobile Robot Arm


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum.. aku minat la ngan projek ne.. bole x bro britahu lebih detail tentang robot ne untuk projek sem akhir aku..secepat mungkin bro.. hantar kat (betrayerjunior@yahoo.com)

projek elektronik berkata...

alo cantek projek tu harap kita boleh bertukar pendapat.
saya ferus master c compiler
kalau ada apa jom layari blog saya

Tanpa Nama berkata...

salam...tlg emailkn pd sy mengenai projek nie....nmpk cm best jerk...sy nk sume detail utk buat projek nie...dis my email ice_blander18@yahoo.com
tq..

Tanpa Nama berkata...

sy brmiant dgn projek ni.. sy nk taw dgn lbih detail lg.. blh email litar dan proposal skali x?? email sy kat (meknasajer@yahoo.com)

Saiful berkata...

sye bermint dgn projek tusn..boleh sye nk detail tgg projek tuan,

ini email sye..tulunk ye epul.bbs@gmail.com

yana2003 berkata...

saya berminat la dengan projek awak.klu boleh send proporsal kat saya di nurliyana.nadhirah@yahoo.com.my.asap

Tanpa Nama berkata...

boleh tnye..
ade idea pasal alat bantuan kesihatan x?..
n lau nk cr buat litar cm mane ye?..
da jammed nie..
proposal nk kne submit da..huuhuu
email plz..
arysabilqis@yahoo.com

I N S P I R A T I O N A L E F E K S berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

SALAM TUAN. FINAL PROJECT SAYA ADALAH SEPERTI YG DI ATAS.BOLEH EMELKAN KPD SAYA DETAIL PROJEK INI.

fazrez@yahoo.com

THANKS.