Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 29 Mac 2010

Robot Forklift


45 ulasan:

yusri berkata...

asslamualaikum, blh x beri kan kepada saya litar skematik forward reverse yang menggunakan PLC.. sbb saya skrg ni nk buat mesin penghiris ubi 'machine slice potato'.. klu blh bagi skit cadangan skali...
plzzz.....

Tanpa Nama berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy x_poisonz@yahoo.com

cik Anem zulkiFli berkata...

salam..saya suke..like dis projek.bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli...email kat saya ..
tomboy_eminem@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

assalammualikum...sya pelajar integrasi sem 5...leh x beri litar skematik n detail2 yg lengkap untuk projek robot fortlif ni..email saya
aienn_aj@yahoo.com
terima ksih..

Tanpa Nama berkata...

salam..sy cuma nk tahu fungsi-fungsi robot forklift ini boleh lakukan..menggunakkan berapa litar..
email saya reeve1397@yahoo.com

Nizar berkata...

assalammualikum...saya pelajar sijil politeknik sem 4...boleh tak berikan litar skematik n detail2 yg lengkap untuk projek robot fortlif ni..email saya:nizarock90@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

salam..
assalammualikum...sya pelajar integrasi sem 5...leh x beri litar skematik n detail2 yg lengkap untuk projek robot fortlif ni..email saya muhdredza1206@yahoo.com.

fiza berkata...

Salam... sy berminat dgn projek robot forklift ini kerana sy ingin m'cri idea utk membuat projek...bley x sy dptkan litar skematik utk projek ini.ini email sy musfiza@yahoo.com.sy harap bantuan anda diberi secepat mungkin...terima kasih

mie berkata...

salam,blh x tlg beri litar skematik tok motor foward reverse dgn kawalan suis suhu..klau blh dgn proposal skali tok final project sy,klau beri litar skemamtik ngn bahan pon dh memamdai ...plzzz ye..(azmee88_6225@yahoo.com)

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dgn projek robot forklift ini.saya sedang membuat projek ini..boleh tak email skematik dan detail ye kepada email saya
muakbmoro@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

askm........sy berminat dgn projek awak...boleh kirimkan litar skematik projek awak ini. ini email sy white_nenie@yahoo.com

====SNSZ==== berkata...

hye.. bleh buatkan saya litar skematik untuk mengesan suhu badan manusia

Tanpa Nama berkata...

salam 1 malaysia..saya berminat dengan projek pada rajah tersebut.boleh x bagi detail2 yg tepat untuk projek robotic ni serta bahan2nya...emailkan ke rence64@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam.. nampak mcm best.. sy nak tau.. detail tentang projek ini.. litar skematik.. gambarajah..jual?? kos??

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum.. sy mmng brminat dgn projek forklift.. sy ingin tmpah projek ni.. tpi.. sy nk mtak tlong bro bg kterangn skit psl projek ni.. n litar nye skali blh x? email kt (meknasajer@yahoo.com)

Tanpa Nama berkata...

hi saya wira.. saya berminat la ttg projek awak nie.. bole bgi maklumat ttg projek nie??
email : tokhai_pampl2@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

askum...bleh bgi sy detail projek nie...afie9057@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

askum...bleh bgi sy detail projek nie...afie9057@yahoo.com

Unknown berkata...

salam boleh x berikan kpda saya litar skematik dan detail pasal projek ini...
limie_88@yahoo.com

ApitTragica berkata...

salam...
blh saya dapat kan dengan detail mengenai projek ni...
bard_gitarist87@yahoo.com.my

myYona berkata...

salam... blh xberi litar skematik projek ini...saya berminat... email saya fauziah_90@live.com

Tanpa Nama berkata...

salam..sy amat berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar serta proposal skli..email sy
ryzalkapak@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

as salam,,,,,blh xsy dptkn litar skematik robot forklift ni serta kendalian dan jgak proposal nya,,,,,
email sy day_deng55@yahoo.com,,,,,,,,,,tq

mr Damy dAms berkata...

sya minati projek robot forklift...
bole x,sent sya litar skematik dan detail2 ttg projek ini??sya ingin m'cuba untuk membuat projek sem akhir ini...sya arap sya dpt secepat nya yg mgkin....

adams9121@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

mcm mana dgn body part 4 forklift senang dpt x?agak brape cost 4 body part like arm, body& part to lift load....

Tanpa Nama berkata...

comment psl forklift post kat mat_yenkei86@yahoo.com.my

joe berkata...

asslamualaikum, blh x beri kan kepada saya litar robot forklift ni?sy pelajar intergrasi sem 5
ni email saya faizul_1602@yahoo.com.terima kasih

Fen berkata...

Tolong email spesifikasi, skema, dan diagram ke saya.
Ada tugas kuliah..
Thanks !
(fendy_yas@yahoo.com)

yes berkata...

salam...bleh x share litar skematik dan lain2...email kn kpd sy p3ja_92@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

assalammualaikum,bole x berikn sy litar skematik robot forklift serta benda yg lebey detail...serta kndalian litar...sy berharap sgt...
if bole email kn pada sy putralilin_leo@yahoo.com

Hasih berkata...

assalamualaikum. tlg beri litar skematik, detail2 dan proposal untuk robot forklift.. email pada sy hasihzulkapli@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

So Interesting

slm bro,ble tlg sent detail x ttg projek ni skali skematik diagram...

email kat
hasbidullah@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

assalam...mas saya berminat dengan projek ini...boleh minta skematik dan detail2nya projek ini kirim di sini gan p.bams@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..sy berminat dgn projek ni..bleh bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli?email saya muffisyah284@hotmail.com.terima kasih

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum.. saya berminat dengan projek ini.. bole x sy nk tahu komponen yang digunakan dan litar skematik dan kendalian forklift ni..

email saya jo_azykk@yahoo.com

haziq

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum...saya SANGAT tertarik dgn projek nie. so nice. Really2 need. minta jasa baik tuan, bleh bg x detail ttg projek nie. skrg nie sy tgh mencari idea utk buat projek. tp xde idea nk start utk proposal. lau boleh..please.....imiey_huha2yahoo.com. nanti lau boleh kita discus kt fon. tq~

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum...saya SANGAT tertarik dgn projek nie. so nice. Really2 need. minta jasa baik tuan, bleh bg x detail ttg projek nie. skrg nie sy tgh mencari idea utk buat projek. tp xde idea nk start utk proposal. lau boleh..please.....imiey_huha@yahoo.com. nanti lau boleh kita discus kt fon. tq~

Tanpa Nama berkata...

Salam... sy berminat dgn projek robot forklift ini kerana sy ingin m'cri idea utk membuat projek...bley x sy dptkan litar skematik utk projek ini.ini email sy kubala_michal@yahoo.com

terima kasih =)

hakim berkata...

salam,sy dikendaki mnyediakan projek ini last sem. bleh bri idea..n sy perlu mndapatkan litar skematik n details tntng projek ini. amat mmrlukannya. URGENT..email kan dkat..(novou_ego@yahoo.com)

Tanpa Nama berkata...

asslamualaikum...... sy berminat dgn projek ni... boleh x saya daptkan litar skematik, litar kendalian, proposal dan semua details projek ni... sy bersyukur ats bantuan anda... tlg email say.... urgent.... email saya alinda_av19@hotmail.com
terima kasih...

Tanpa Nama berkata...

salam..saya bad..sya berminat dengan projek ini..bolh x msg detail tntg projek ni kat fb email sya..blh contek sya kat fb aiye66@yahoo.com
harap boleh berhubunggan secepat munkin...sya bergitumeng harap kan

Tanpa Nama berkata...

salam...ade x litar skematik untuk motor driver forward reverse ni...plezz ...tolong saya...email ke zulkifli156z@yahoo.com

Unknown berkata...

As,slam,, sy brminat la projek robot ini, boleh tak hntar litar dan proposal projek ni,,tq
Ebieyfikrie@yahoo.com.my

saiful berkata...

Askm,sy berminat dgn projek nie,leh mailkan sy d saiful_hamid@yahoo.com mengenai maklumat lanjut n litarskematik

Tanpa Nama berkata...

Sy berminat utk project nie bleh tlg hntar brg2 yg diperlukan kat email ni dmija46@gmail.com URGENTTT