Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 29 Mac 2010

Robot Cleaner







81 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perhhh,,,robot cleaner ni boleh dikawal guna remort control ke??

Tanpa Nama berkata...

perhhh.boleh x guna remort control 4 channell kawal robot cleaner ni ??

adminpro berkata...

Robot nie detect halangan.. cth bila langgar dinding ia akan kekanan atau kekiri.

Tanpa Nama berkata...

macam mane dengan litar die... boleh x share...??? lw bley,, bg kt email saye pinky_dinky_su@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

bley share litar x

Tanpa Nama berkata...

boleh x emailkan (wanshahida@rocketmail.com) pd sy semua maklumat mengenai robot cleaner ni??

Tanpa Nama berkata...

salm.leh x sy nak tau sal projek ni?
klo sya nak beli projek ni brape abg nak jual..leh x email kan litar ni x?
email kat kechik_SpikeArai@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy black_badboyz@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam...sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni...tolong email sy di yana_chipsmore90@ yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

selain projek nie ada x lg projek yg berkaitan dengan PIC @ PLC, sensor, software n hardware?? 4 bnd nie ada dlm 1 projek..tolong email sy yana_chipsmore90@yahoo.com atau bad_cutie90@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Sy nk projek guna mikropemproses / plc... kalu bleh share sikit litar... nuraziera_radzi@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

mcmne sy ley dptkan litar skematik utk projek robot cleaner ni??
im interested with it..

Tanpa Nama berkata...

boleh tak bgi contoh projek yg mengunakan plc email kat moinnia@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

boleh x share litar skematik robot ni ke email saya vespunkers@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

boleh x emailkan (yusufrahman33@yahoo.com) pd sy semua maklumat mengenai robot cleaner ni??

Tanpa Nama berkata...

boleh x emailkan (yusufrahman33@yahoo.com) pd sy semua maklumat mengenai robot cleaner ni??

Tanpa Nama berkata...

kalu tidak ada boleh x bgi mna2 litar elektronik yang menggunakan PLC dan microprocessor

Tanpa Nama berkata...

nie emel yusufrahman33@yahoo.com

yong berkata...

sy sgt memerlukan projek robot cleaner ni..klu blh sy nak mggu nie jg....plzzzzzzzz...email korinah_88@yahoo.com.my..send k..

Tanpa Nama berkata...

tolong email litar skematik kt bleach_fan90@rocketmail.com

projek elektronik berkata...

salam. ok bagus
jom layan

http://projekelektronik1.blogspot.com/

iHaridz berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy rune_mirrage@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

wah..gempak la projek nie..bley share x projek nie..sy amat tertarik ngn projek nie..xde idea nk wat projek final..(avenged_1045@yahoo.com)..

Tanpa Nama berkata...

asalamualikum.....
sy nak tahu pasal projek robot ni.. detail penuh ttng projek ni... litar n kos anggran tok uat projek ni... tlg email at sy k... terima kasih..
surya_kasandra90@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

bleh bgi x gmbrajah blog diagram n litar penuh utk robot cleaner nie..tlg email kan kt jack_ktn07@yahoo.com..sekian terima kasih

Tanpa Nama berkata...

HI.. saya brminat la dgn robot cleaner nie... boleh bagi maklumat ttg projek nie kat saya??
email : tokhai_pamol2@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Askum...canggih gak projek ni..
ley bgi x, litar n maklumat sal projek ni..?
ni e-mail kte.yumiko64@ymail.com

Tanpa Nama berkata...

tolong sye....sy nk cgt litr projek nie...sye akn beri gnjran..antar kt afie9057@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dgn projek yg bertajuk robot cleaner ni.boleh x trgnkn dgn lbih lnjut fungsi projek tersebut?
email sye-kmz_bandz@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy
ryzalkapak@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam..sy skrng tgh fikirkan final project sy yg mengunakan plc..ada cadangan x?kalu boleh tlg email sy ctameraz@yahoo.com pertolongan anda amat dihargai..

Unknown berkata...

saya amat memerlukan detail robot cleanerr niehh please pass kat nanae_girl91@yahoo.com

Unknown berkata...

saya amat memerlukan detail robot cleanerr niehh please pass kat nanae_girl91@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

boleh tak bagi detail kat saye pasal projek ni..plizzzzz...email sye gula2hati@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

asalamualikum.....
sy nak tahu pasal projek robot ni.. detail penuh ttng projek ni... litar n kos anggran tok uat projek ni... tlg email at sy k... terima kasih..
matyus_ex5@yahoo.com.my

zuhairi berkata...

tolong e-mailkan segala maklumat berkenaan projek ini ke e-mail saya (zuhairimansor@yahoo.com).
saya amat memerlukan maklumat berkenaan projek ini bagi menyiapkan projek akhir di IPTA.terima kasih

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum...
saya amat perlukan mklumat detail tentang projek robot nie dan litar skematik dan pemasangan penuh untuk final projek tahun akhir..
boleh tolong email kan segala maklumat x?..
saleila1204@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

BLH SHARE LITAR SKEMATIK DANDETAIL TNTG PROJEK NIH..MINX TLG EMAIL DISINI (farahnadiah_6018@yahoo.com)

Tanpa Nama berkata...

boleh x share litar skematik robot ni ke email saya
my_azrina@yahoo.com

apik berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy fiq6035@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

hi mcm mna nk cipta robot ni...eumm pllsss i need u help send to my email arewan_rahman@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum...
saya amat perlukan mklumat detail tentang projek robot nie dan litar skematik dan pemasangan penuh untuk final projek tahun akhir..
boleh tolong email kan segala maklumat x?..
Lehh_02@yahoo.com

hayanti berkata...

boleh tak bagi maklumat tentang robot cleaner nie... hayanti29@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

berminat....bagi lebih detail cikit sal litar...nk jualbrpe?...mat.karin3@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

pm me the price,,, tertarik untuk projek final,,, norazam_mna@yahoo.com

Rembo berkata...

hello.. tolong hntr litar skematik, detail2, proposal dan kendalian litar projek robot cleaner.. sy bmnat.. email pada hasihzulkapli@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam..
saya berminat dengan projek ni..boleh tak saya minta encik untuk jd instructor/penceramah kursus di kolej saya?
farha2681@gmail.com

wan berkata...

hello.. tolong hntr litar skematik, detail2, proposal dan kendalian litar projek robot cleaner.. sy bmnat.. email pada ikhwan_ifwad@yahoo.com

wan berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy ikhwan_ifwad@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

sy juga berminat dgn projek nie ..tlong email kpd sy..issraff97@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

project nie byk gne cost x???blh bg detail x pasal project nie...nti email kat nazwa_aliasprk@yahoo.com...tq

geo berkata...

boleh tak bg litar skematik ttg projek ini.. sila email kepada saya tq.. swazer_blackrose@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

boleh x emailkan (nasa_ez@yahoo.com) pd sy semua maklumat mengenai robot cleaner ni??

Unknown berkata...

assalamualaikum .

saya berminat dengan projek yang dinyatakan oleh pemilik blog .

mohon admin email-kan boleh?

zaman5563@gmail.com

Unknown berkata...

Salam , boleh tolong emailkan kpd saya litar apa yg dgunakan , serta proposal skali. tq . email : kenzo454@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam satu MAS.
saya tertarik dgn projek ney..
moohon dapat penjelasan serba sedikit detail untuk projek ney...
kbeyulan sy masih cari tajuk yg sesuai untuk final projek..
emel : real_kai92@yahoo.com
harap dapat membantu

Tanpa Nama berkata...

salam..sy berminat dgn projek ni..bleh x bg litar skematik dan detail2x pasal projek ni dan kendalian litar dan proposal skli..email sy shafaris_93@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

mntak tlg send circuit n flow chart robot ini ????
to etd_shaxie@yahoo.com

jiwa kacauuuu blog berkata...

tlg email kt sy ltar n propsl robot nie...klu ok sy nk bt temphn jew...email sgera k kt zie_miey1126@yahoo.com...hrap kerjasma anda...klu blh nk temph je...tp nk tgk dlu...

nor berkata...


salam..boleh x kalau saya nk tmph projek ni,tp menggunakan barang saya sendiri?

Tanpa Nama berkata...

salam admin..tolong share idea ni termasuk schmetaic circuit, haraware , software , programming in full detail .hntar kat email rhomairama501@yahoo.co.uk atau np 0178658496..terima kasih

Tanpa Nama berkata...

saya amat berminat sekali utk design project ini..kalau boleh tolong hantarkan maklumat yang selengkapnya kepada saya di nurraihanmustafa@gmail.com..terima kasih..

Tanpa Nama berkata...

salam.boleh bg no nk contact tntg projek ni x??berminat sangat n ingin mndlami tntg projek ni..

Tanpa Nama berkata...

salam.bole bg detail pasal projek ni x? jamadisukeri@gmail.com
serius berminat n ingin mndlami.

Tanpa Nama berkata...

saya amat berminat sekali utk design project ini..kalau boleh tolong hantarkan maklumat yang selengkapnya kepada saya di afiqfauzi93@yahoo.com.my

Games berkata...

salam . saya berminat dgn projek ni . boleh saya tahu lebih lanjut tentang projek ini ? email saya rebungs94@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Salam...

Saya berminat untuk projek robot cleaner ini. harap boleh terangkan sedikit mengenai projek ini kepada saya.

CwanS
email : cwmsb1405@gmail.com

CwanS berkata...

Salam...

Boleh saya dapatkan maklumat berkaitan litar untuk projek ini?

Tel No : 0195535956
Email : cwmsb1405@gmail.com

Unknown berkata...

Salam...

Boleh saya dapatkan maklumat berkaitan litar untuk projek ini?

Email : yoey_extralic@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

blh bg litar n program utk projek ni? sy berminat lh utk jd kn projek sya

ridhwan9391@yahoo.com

Shah Khan berkata...

Admin saya sangat perlukan projek ini besertakan litar skematik...admin tolong hubungi saya di email fahshah.khan@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

boleh x share litar skematik robot & information psal robot ni ke email saya malikchew123@gmail.com

Unknown berkata...

boleh share litar skematik untuk robot cleaner ne tak ? email saya Rezieyrra@gmail.com , terima kasih :)

Tanpa Nama berkata...

ASsalamualaikum , saya berminat utk mendapatkan maklumat tentang projek ini kerana projek tahun akhir kumpulan saya telah di reject ..mintak tolong share ye boss ..skali skala tolong sesama melayu :) ni email saya cjerung@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualakum...saya brminat dgn projek ni...jadi kalau boleh nk minta tolong share circuit, step nk buat projek ni...boleh x email saya syafiqyusoff@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

email sya dkat syafiqyusoff1995@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan project ni ..boleh berikan detail idea project ne termasuk litar skematik , hardware , software , software jika berkaitan full detail..hantar ke email azrulsemsira@gmail.com..... trima ksih

Unknown berkata...

Blh tolong emailkan details x pasal robot
Nurulsyafawati98@gmail.com

Unknown berkata...

Bleh emailkan detail litar robot ni kat saya..?zealozoro@gmail.com

Unknown berkata...

Bleh emailkan detail litar robot ni kat saya..? aimanaffiq019@gmail.com

Unknown berkata...

Bleh emailkan detail litar robot ni kat saya..? chong5621@gmail.com