Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 22 Oktober 2009

Robot Arm




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hai...
aku minat la projek ni...
leh x nk tau lebih detail...

Tanpa Nama berkata...

hai...
aku kene wat final projek sem ni...
aku xde idea la..
leh tlg x??
tema die satu projek yg leh tlg memudah kan manusia(human assist tools)...

Tanpa Nama berkata...

hai.,
aku minat jgk dgn bbrape projek yg ada dlm blog ni..
bleh x tlg send pape projek yg brkatan dgn motor elektrik yg terkini secara detail kt farlin1987@gmail.com..tq

Tanpa Nama berkata...

aloo...

aku tengah cari projek nie...

tema 'toy R uS'..

ade x pape projek yang berkaitan tu???

kalau ader boleh x email kan ke
eimlez_86@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

aku minat projek ni...cmne nk tau lebih detail..leh kasi x??anta kt email sy..amran_neo89@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

hai..
boleh tolong bagi paper work lengkap mengenai robotic atau training kit atau gogreen x?
email sy ax_killer607@yahoo.com
harap sangat anda membantu sy kerana sy tiada idea...

Tanpa Nama berkata...

Hi, Saya nak tau pasal projek robot arm nie berkendali..
bole x bgi kat saya ttg keseluruhan projek nie??
email : tokhai_pamol2@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

hai..
aku sama je mcm yg laen2 ..
nk wat final projek gak ..
nk twu lbey detail ley?
nk twu cre wat projek n..
moto..controller..circuit..program..
sume lah bkaitan projek n..
emel kt dzulhaiqal@gmail.com

hamba allah berkata...

haii..
nk mintak projek detail projek ni leh x???
bg la detail psal litar ni...
urgent...
email la kt boyonez@yahoo.com
tolong sama tolng..:)

Unknown berkata...

boleh bg harga projek nie tak..nak tanye kalau pakai PLC bape pulak harga nya...email kat budakgagap@gmail.com