Jumaat, 25 Oktober 2013

Kedai Elektronik Dataran Otomobil Sec 15 Shah Alam

Assalamualaikum...

Kedai Elektronik ( KYTRON ELECTRONIC ) di Dataran Automobil Sek 15 Shah Alam telah beroperasi sepenuhnya bermula 30 Mei 2012. Kedai tersebut menjual komponen-komponen elektronik, hobby kit dan menerima tempahan untuk Final Year Project. Sebarang pertanyaan boleh sms/call.
Waktu Operasi : 10.30am - 7.00pm (Isnin - Sabtu)
 Contact: 019-2683282 ( Kedai )
                 
Waktu Operasi : 10.30am - 6.00pm (Ahad) ** Call dulu sebelum datang**
Contact: 019-2683282 ( Kedai )
                019-2623282 ( Nizan )
Alamat : Kytron Electronic
                31-G Jalan Pahat J15/J, Dataran Otomobil Sec 15,
                40200 Shah Alam, Selangor
Sekian Terima Kasih








12 comments:

viking berkata...

Salam,
Kedai bukak lagi ke? Dah banyak kali lalu. Asik tutup je..

Mister Joe berkata...

encik.. klu tempah untuk programming je bole x

Tanpa Nama berkata...

salam.. sya berminat dgn projek KM-MESIN POTONG EPAL
boley brikan mklumat lebih detail x ? tentang pembayaran bley bincang .
nie email sya
atira_aspa93@yahoo.com.my
secepat mungkin tau..

Tanpa Nama berkata...

Sir.. Tumpang tanye.. Tuk barang termostart dan termometer ade jual tak? RM berape/unit? Emil ke t.vaqp@yahoo.com. T.q

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya... saya nak beli magnet kuat.. ada x jual
contoh::
http://www.modulor.de/out/pictures/master/product/1/ijfc_1_rundmagnet-neodym-silber.jpg
email saya :: muhdafiq@enrii.com
TY..

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya... saya nak beli magnet kuat.. ada x jual
contoh::
http://www.modulor.de/out/pictures/master/product/1/ijfc_1_rundmagnet-neodym-silber.jpg
email saya :: muhdafiq@enrii.com
TY..

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya... saya nak beli magnet kuat.. ada x jual
contoh::
http://www.modulor.de/out/pictures/master/product/1/ijfc_1_rundmagnet-neodym-silber.jpg
email saya :: muhdafiq@enrii.com
TY..

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya... saya nak beli magnet kuat.. ada x jual
contoh::
http://www.modulor.de/out/pictures/master/product/1/ijfc_1_rundmagnet-neodym-silber.jpg
email saya :: muhdafiq@enrii.com
TY..

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya... saya nak beli magnet kuat.. ada x jual
contoh::
http://www.modulor.de/out/pictures/master/product/1/ijfc_1_rundmagnet-neodym-silber.jpg
email saya :: muhdafiq@enrii.com
TY..

Tanpa Nama berkata...

alamak terspam pula.. ingat x keluar..
adoiii.. susah la pakai hp... sorry sorry

Tanpa Nama berkata...

sy mahu belajar tentang eletronik
so sy nak beli board dan resistor
dan yg lain so mail sy

nazrin9030@yahoo.com

sy dah blajar dlam buku tapi sy mahu blajar dengan mata sy sendiri

Tanpa Nama berkata...

sy nk bt programing sahaja , ?untuk pic 18f , farhan_haziq7@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Terdapat ralat dalam alat ini

Featured