Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 2 Julai 2013

RFID Student Database





13 ulasan:

Sultan Ridi berkata...

salam ,
boleh saya tahu lebih lanjut akan projek ini .
email : aridinizam@yahoo.com

Unknown berkata...

salam..boleh bagitahu saya dengan lebih lanjut projek ini untuk projek akhir saya.email:miztroublemaker@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

assalam, saya berminat dengan projek ini. boleh tak kongsikan kepada saya penerangan, proses pembinaan, litar skimatik dan programm bagi keseluruhan litar ini? email saya azuranan@gmail.com TK.

Unknown berkata...

Salam boleh email kat saya tentang proposal project ini .
saya amat berminat bagi memperbaharui atau inovasikan project ini
mramirul.streetz@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

salam,

nk tahu lebih lanjut mengenai projek ni..

email saya zie_ny90@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Salam.mohon pencerahan projek ni norizam_Tm@yahoo.com.my tq.

firdaus berkata...

salam ,
boleh saya tahu lebih lanjut akan projek ini .
email : firdausazilan@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Salam...boleh share lebih lanjut???email:aein_eriko94@yahoo.com

Unknown berkata...

Emailkan sy mengenai projek ini, wahdatulhusna@gmail.con please

Tanpa Nama berkata...

salam. boleh saya tahu lebih lanjut mengenai projek ini.

imranzone91@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

boleh emailkan sy projek ini lebih lanjut
miraesprit811@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

assalam, saya berminat dengan projek ini. boleh tak kongsikan kepada saya penerangan, proses pembinaan, litar skimatik dan programm bagi keseluruhan litar ini? email saya haziq_avixe@yahoo.com TK.

Tanpa Nama berkata...

saya nak tahu mengenai projek ini . mohdzamani47@yahoo.com