Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 10 Disember 2012

Robot Vacum Cleaner


14 ulasan:

nazrikaze minato berkata...

salam..saya brminat dgn project ini..boleh x berikn full detail tntang project ini di email saya, marquee91@gmail.com...trima kasih..

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan project ni ..boleh berikan detail idea project ne termasuk litar skematik , hardware , software , software jika berkaitan full detail..hantar ke email rhomairama501@yahoo.co.uk..hp number 0178658496..terima kasih.

asyraffahmi berkata...

Salam.. Saya brminat dgn project ni, boleh brikn x? Detail idea utk project ni? Klau bleh nk mntk tlg hntr smua detail tntg project ke email asyrafonepeace@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

saya amat berminat sekali utk design project ini..kalau boleh tolong hantarkan maklumat yang selengkapnya kepada saya di afiqfauzi@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

saya amat berminat sekali utk design project ini..kalau boleh tolong hantarkan maklumat yang selengkapnya kepada saya di afiqfauzi93@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

This project seems interesting. I would like to take a look at this project's full detail including hardware, software, and the schematic circuit. You could e-mail it at orbitmale@yahoo.com. Thx.

Shah Khan berkata...

Sila email saya harga projek ini complete set siap sekali. Email : fahshah.khan@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

saya amat berminat sekali utk design project ini..kalau boleh tolong hantarkan maklumat yang selengkapnya kepada saya di cjerung@gmail.com

Unknown berkata...

Salam boss.. Boleh emailkan dkt saya list barang, diagram , dan gambar project ni? Tgh blur xde idea nk bt final project. Tq
aizataziz@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan project ni ..boleh berikan detail idea project ne termasuk litar skematik , hardware , software , software jika berkaitan full detail..hantar ke email azrulsemsira@gmail.com ..terima kasih

Unknown berkata...

salam.saya berminat dengan project ini untuk dijadikan rujukan.tolong berikan maklumat terperinci tentang project ini kepada saya.kerjasama anda sangat saya hargai.tq...syaifullahshafei@gmail.com.

Unknown berkata...

saya berminat dengan project ni ..boleh berikan detail idea project ne termasuk litar skematik , hardware , software , software jika berkaitan full detail..hantar ke email
nagarassitiren@gmail.com

Unknown berkata...

saya berminat dengan project ni ..boleh berikan detail idea project ne termasuk litar skematik , hardware , software , software jika berkaitan full detail..hantar ke email
nagarassitiren@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Sy berminat dgn project nie minta tolong hntar brg2 yg diperlukan kat email ni dmija46@gmail.com URGENTT