Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 26 Julai 2010

MFSK 40 (Multifunction Starter Kit 40-pin)


Product Code: MFSK 40
Retail Price: RM120.00

Satu pembaharuan dalam mempertingkatkan penguasaan dan pemahaman yang lebih mendalam kepada penggemar dan pengguna PIC MCU. Starter Kit ini menawarkan permulaan asas penggunaan PIC programming yang mana penghubung (interface) akhir penggunaan atau fungsi projek perlu dikembangkan atau di sediakan mengikut projek dan kreativiti pengguna.
Board Starter Kit ini menawarkan system "plug and play" bagi memudahkan pengguna. 

MFSK 40 disambungkan ke 4x4 keypad




MFSK 40 disambungkan ke UIC00A Programmer



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salaam,
bagaimana PIC ini diprogram, adakah dari PC & apakah interface yg digunakan, LPT, serial atau USB?
TQ

Tanpa Nama berkata...

salam..sy berminat sgt dgn projek ni..bleh x bg litar skematik, detail serba sedikit pasal projek ni n kendalian litar skali..email sy syakiera_37@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat la dengan projek awak.klu boleh send proporsal kat saya di nurliyana.nadhirah@yahoo.com.my.asap

Tanpa Nama berkata...

bagaimanakah nak buat projek eletronik kit ini...

Tanpa Nama berkata...

salam,

saya nizam...
saya berminat dengan projek "ZD-MFSK 40 (Multifunction Starter Kit 40-pin)"...

boleh saya dapatkan butir2 tntang projek ni..
- kegunaan
- litar skematik
- komponen
-kelebihan projek ini
-bagaimana diprogrm kan.
-kendalian litar.

ini untuk perbincangan kami satu kumplan...
kerjasama dari pihak tuan amat saya hargai...

e mail: primerboy@yahoo.com