Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 27 November 2008

PARKING WARNING SYSTEM

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Hari ini sempat juga saya upload gambar Projek Parking Warning System dan gambar Litar. Saya tahu ramai yang ternanti-nanti bagaimana projek ini berfungsi.
Bagaimana litar ini berfungsi?
Disini saya terangkan serba ringkas tentang fungsi litar ini. Litar ini menggunakan Infra-red untuk mengesan halangan yang berada dihadapan. Kelebihan litar ini ialah kita boleh set masa bila sensor mengesan.
Di manakah litar ini selalu di gunakan? Sebenarnya kegunaan litar ini adalah bergantung kepada kreativiti seseorang tersebut. Buat masa ini penggunaan litar ini ialah untuk tempat letak kereta (Parking Lot) dan tong sampah automatik.
Jika anda ada sebarang cadangan tentang litar ini boleh hantar kepada saya..
Sekian untuk kali ini...
Wassalam..

HOME

58 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BRAPE RM LTR NIE???

adminpro berkata...

bagi email address... nanti saya email..

Tanpa Nama berkata...

best gak litar nie..agak2 brapa rm ek?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

mnizan berkata...

bagi email add...nanti saya bagi harga dia...tq

Tanpa Nama berkata...

nk tau ttg keseluruhan psl projek nie leh?

email sy: in_butterfly@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

boleh bgi saya keterngn lnjut n harge die skli x..emel sya

ferzayu@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Bole bagitau x macam mana die berfungsi and harga litar die skali..tq

atyhasnati@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

sy student last sem..Bole bagitau x macam mana die berfungsi and harga litar die skali..tq


email sy:ref_lee@yahoo.com

Unknown berkata...

bro....leh bg snarai harga projek2 y ada x....nie email saya.... artkhuz_miey@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

hello..
sy sgt brminat dgn project parking warning systm"
persoalan sy..

1.adkh kompenan2 yg digunakn boleh didapati...

2.adkh litar yg ada disini dapat berfungsi dengan baik tampa ad sebarang msalah..

n plizz give me the answer as soon as u can" email me iiesz@yahoo.com
TQ.

Tanpa Nama berkata...

do emel saya bole?..
interested gan pojek neyh..
mysuRie_ska@yc
thnx. (:

Tanpa Nama berkata...

salam.. syer minat sgt ttg parking warning system ni.. boley x bg information ttg parking warning system ni.. nak buat final projek lar. ni email sye.. hafedz_kecik90@yahoo.com.. thx

Dann Vector berkata...

salam........
projek yg menrik
boleh x tlg bg senarai barang.. dan kompenen yg d prlukan utk projek
dan harga
bantuan anda amat d hrgai
plzzzz
nie utk final projek
thelonelyheartz@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

bole saya tau tentang litar ni dgn lebih lanjut serta harga dia..

email saya di....hazwan943@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

bole saya tau pasal litar ni lebih lanjut dan harga dia skali..

email saya di...hazwan943@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

bro ley tlg gtau detail psl projek ney..trmsklah kos,kendalian litar, semua skali ye..email kat feezul_bezz@yahoo.com

iHaridz berkata...

Bole bagitau x macam mana die berfungsi and harga litar die skali..tq
rune_mirrage@yahoo.com

iHaridz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

sy berminat ngan projek ni.. boleh terangkan ngan lebih detail sal litar n perjalanan projek... trime kasih.

Tanpa Nama berkata...

leh bg litar skematik & ksluruhan komponen utk litar ni x?
hellboy_4714@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam........
projek yg menrik boleh x tlg bg senarai barang dan kompenen2 yg diprlukan utk projek ini dan harganya sekali.
kerana saya mahu membuat utk final projek...kalau bolah cepat sikit...tolonglah...aqimuddin91@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dgan parking nie..tp sy nak wat project yg sensor bley detect bpa tempat ksong parking dekat pntu msok tempat parking..
bley tlg sy????
email kn kpda sy..
seah_sal@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Saya berminat la dgn projek nie..
saya nak tahu pasal keseluruhan projek nie..??
email saya : tokhai_pamol2@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat la dengan projek awak.klu boleh send proporsal kat saya di nurliyana.nadhirah@yahoo.com.my.asap.and berapa skali byarannnyaa..
nak tau juga keseluruhan pengendaliann buat projek niii....

Tanpa Nama berkata...

saya berminat la dengan projek awak.klu boleh send proporsal kat saya di nurliyana.nadhirah@yahoo.com.my.asap.and berapa skali byarannnyaa..
nak tau juga keseluruhan pengendaliann buat projek niii....

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan projek parking warning system, sila hantar proposal projek kepada ameerseri@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam.. sy minat sgt ttg parking warning system ni.. bley x bg information ttg parking warning system ni.. nak buat final projek lar. ni email sy.. mira_m9163@yahoo.com.. thx

Tanpa Nama berkata...

salam...
boleh x bagi litar dengan senarai komponen?
sekarang ktowng tgh bt projek ni...tp banyak masalah kami lalui....
plz email kat sya..
dayah_azim@yahoo.com.my

Naz berkata...

brapa RM litar ni yer..minat pla ngan litar nie..(naz_izzat_903@yahoo.com)

Naz berkata...

skg nie saya ngah wat final projek bleh x g litar skematik ngan senarai komponen serta kos di perlukan dlm projek nie..plz..emel kat saya naz_izzat_903@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum,

sya berminat nak tahu mngenai projek ini.

nadiah02189@yahoo.com..TQ

Tanpa Nama berkata...

berapa harga litar ni?

shadow87_2310@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

aslmkm...
bleh sya tau komponen ape yg digunakan dlam projek tersebut..
berapa harga diperlukn tok 1 projek ni??? bagaimna ia berfungsi??
bleh bantu sy skrang x?? sebb sy sgt perlukan projek ni...plzzzzzz...kerjasama anda sgt sy hargai...t.q

ni email sya :nurulazreen_89@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

aslmkm...
bleh sya tau komponen ape yg digunakan dlam projek tersebut..
berapa harga diperlukn tok 1 projek ni??? bagaimna ia berfungsi??
bleh bantu sy skrang x?? sebb sy sgt perlukan projek ni...plzzzzzz...kerjasama anda sgt sy hargai...t.q

ni email sya :nurulazreen_89@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

boleh sya thu lebih lnjut tntang projek ni..mcm mana ngn litar dan fungsinya..

bolehkan pd sya di RealManU_2891@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

ape fungsi litar ini.. boleh x bagi penerangan dengan jelas..
ezzad501@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya ingin buat projek ini.. tapi saya ingin tambah security pada sistem smart parking saya.. macam mana nk buat ek? dan litar ape yang perlu dipakai
ezzad501@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

sy pown b'minat gak dgn litar ni..email sy bleh?

maiza berkata...

i am interested in this..email me the details please....
farhani_15@yahoo.ie

Tanpa Nama berkata...

saya nk tahu function litar ini secara keseluruhan..

ezzad501@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

tuan..minta izin utk dikongsi semua ilmu pasal projek menarik tuan ni.
terima kasih.ni emel sy.

munawwaridris@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

sy berminat dgn projek ini....boleh x email kpd sy detail2 projek ini.....

email: cnet8985@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

salam..nk tahu lebih lanjut projek ini..boleh email kn pada saya....RealManU_2891@yahoo.com

- SmarT ElectronicS DesignS - berkata...

bagus litar ni. saya pernah buat litar yang hampir sama kosep macam litar ni. pelbagai cara boleh diubah suai menjadi alat pengesan pencerobohan dan alat keselamatan pintu pagar elektrik.

Tanpa Nama berkata...

salam..boleh sy taw ttg kseluruhan projek ni??email sy mira_aleya@yahoo.com... maseh

Tanpa Nama berkata...

bleh x tlong bg info tntang litar ini dan harga sekali, serta kos2 membuat ltar..... mickgabriel92@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam...sy nk taw tentang keseluruhan projek nie serta bajet yg diperlukan untuk menyiapkan litar nie...email tatoostyle92@gmail.com

Unknown berkata...

salam...sy nk taw tentang keseluruhan projek nie serta bajet yg diperlukan untuk menyiapkan litar nie. ernie900504@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat circuit ni....boleh emailkan saya...saya nak tau lebih lagi pasal circuit ni....

Tanpa Nama berkata...

saya berminat circuit ni....boleh emailkan saya...saya nak tau lebih lagi pasal circuit ni...
eca_guga@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat circuit ni....boleh emailkan saya...saya nak tau lebih lagi pasal circuit ni...
eca_guga@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

salam... boleh tak tuan tolong share tentang ilmu ini kepada saya.. saya amat berterima kasih jika tuan sudi berbuat demikian.. ini email saya..
nurraihanmustafa@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dgn projek ni.. tlg beri sebut harga utk satu set projek ni.. email saya nurkhairani1@gmail.com

t.kasih

Tanpa Nama berkata...

michelle_ariesgirl@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum boleh sy dpat kan keterangan tentang litar ini dlam masa yg terdekat?
achilleusoxius@hotmail.com

Tanpa Nama berkata...

salam sy berminat dngan projek ni tlong email dtail hasan_mohamadali@yahoo.com

Unknown berkata...

Salam saya berminat dgn project INI . emailkn sya queenseven97@gmail.com

Unknown berkata...

Assalamualaikum boss . boleh saya dapatkan litar skematik yang lengkap . senarai bahan / komponen untuk litar ini . boleh hantar ke mohdfahmi1810@gmail.com atau terus whatapps saya di 011-16881738