Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, 10 Julai 2011

KM-MESIN RUMPUT


17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan projek ni...boleh tolong saya??senaraikan litar ape yg perlu saya gunakan tuk bt projek nih...n dgn penerangan die skali...

Tanpa Nama berkata...

bleh tlg share tntg projek ni x tuan?
trima kasih.

munawwaridris@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan projek ni...boleh tolong saya??senaraikan litar ape yg perlu saya gunakan tuk bt projek nih...n dgn penerangan die skali...tolongggg..

Tanpa Nama berkata...

saya berminat dengan projek ni...boleh tolong saya??senaraikan litar ape yg perlu saya gunakan tuk bt projek nih...n dgn penerangan die skali...

ieka_alam@rocketmail.com

Tanpa Nama berkata...

salam,

sy berminat dengan projek mesin rumput kawalan jauh ini.
boleh tolong sy email kembali sistem yg digunakan dan juga komponen2 nye..

terima kasih.

ain_damansara@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

pm saya pasal projek ni.
saya nak buat solar powered lawn mower.

azreen_jumadi@yahoo.com

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

saya minat dengan projek mesin rumput kawalan jauh ini.boleh saya dapatkn litar skematik n proposal projek nie x ..
saya nk wt projek nie sbagai projek final
marsya143@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

tn. sya bermint dgn projek anda dan sya ingin menjadikn nya sbgai projek akhir sya.. bleh tlg pm sya skematik n penerangn nya tak? terima kasih..
Taurus_2505ns@yahoo.com

Unknown berkata...

salamm..saya berminat utk jadikan projek ni sebagai projek akhir saya. boleh saya dapatkan senarai bahan dgn litar skematik projek tersebut.. ni email saya..
hai.firr@gmail.com
terima kasih.

MUHAMMAD NUR LUQMAN berkata...

Pm me...luqmanlaloq@gmail.com...sy berminat...tq..

Tanpa Nama berkata...

salam tuan..saya juga berminat dgn projek ni..email saya litar dan senarai bahan.. hamidi_hamdan@hotmail.com

Tanpa Nama berkata...

salam,

sy berminat dengan projek mesin rumput kawalan jauh ini.
boleh tolong sy email kembali sistem yg digunakan dan juga komponen2 nye. kambing.com90@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

hai.saya sangat berminat mengenai projek ini. jadi saya memerlukan projek ini untuk dijadikan final year projek untuk sem ini.boleh tak emailkan lebih detail tentang projek ini.saya mahukan full detail tentangnya. termasuk litar skematik , hardware , software , programming dan lain2 mengenainya. email ke nurulcute12345@gmail.com..terima kasih..harap jasa dan budi anda.

Tanpa Nama berkata...

assalam encik..saya juga berminat dgn projek ni..boleh email saya litar skematik termasuk sekali dengan penerangannya dan senarai bahan.. korekorek92@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum, hai. saya tgh buat projek exactly like this tp still dlm perancangan n suddenly jumpa blog encik. boleh kongsi sedikit ilmu tak?
email: nordiana.zulkifli@gmail.com
wechat id : d146493

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum
boleh x saya nak litar skematik,senarai bahan dan penerangan tentang projek ni...mcm berminat utk jadikan final year project.harap cik dpt membantu
email:nurazree32@gmail.com